روزگار نامناسب

وقتی نیستی سخته که بیای و ببینی هیچکس به فکرت نبوده وکسی واست آف نذاشته. اونوقته که حس می کنی حتی دیگه دوستای بی نام و نشونت هم تو رو نمی خوان. با اینکه خودشون مث تو بی نام و نشونن.

زندگی بد سخت میگذره و ما هم باهاش میریم. اما ای... چه رفتنی

پدری داره ازم در میاد که دیگه آپ کردن و ترجمه و دوست وبلاگی و وبلاگ و اینترنت و کافی نتو و خلاصه همه چیزو فراموش کردم و نشستم توی خونه. دیگه حالم از خودم و زندگیم بهم میخوره. نه میتونم برم بیرون، نه میتونم خودم رو از این وضعیت خلاص کنم.

خدا هم که قربونش برم نشسته اون بالا و داره خدایی می کنه.

تأکید روز به روز پدرم که هفته ای یک بار اس ام اس عاشقانه واسم میده و حال دخترش رو گرم میپرسه حالم رو بهم می زنه. نگاهای بقیه که می خوان کمک کنن و میگن بذار به این دختره کمک کنیم. اونوقت میان جلو و میگن خانم اجازه بدید کمکتون کنیم یا اینکه خانم اجازه بدید یه مرد این کار رو بکنه و خلاصه اینکه حالم داره از این کلمات بهم میخوره.

کسی میدونه معجزه هنوز وجود داره یا نه؟

نظرات 5 + ارسال نظر
امید دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:55 ق.ظ http://faryade-sabz2.blogfa.com

سلام سینا.نبینم باز تو لک باشی.تهرانی یا شمال؟من به یادت بودم اما تلفنم قطع شده ...حتما وقتی اومدیقرار میذارم میبینمت.

اندکی صبر...سحر نزدیک است.

امید سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:09 ق.ظ http://faryade-sabz2.blogfa.com

ااااااا
سینامن کامنت گذاشتم. پس کجاست؟

.... چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:42 ق.ظ

چنان نماند و چنین نیز هم نخواهد ماند عزیز

شیده پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:35 ق.ظ

سلام
آره عزیزم من می دونم
معجزه هنوز وجود داره
یه نگاه به خودت بنداز تو یه معجزه ای
مگه معجزه چیه؟
معجزه چیزیه که فراتر از عقل بشری باشه و تو فراتر از عقل ناقص آدمهای دورو برت هستی
درزمن خدا اون بالا ننشسته
چشمات رو ببند
دستت رو بذار روی قلبت
میبینه خدا چه قشنگ و منظم به دروازه قلبت ضربه میزنه
پس چرا در رو براش باز نمی کنی؟

علی جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:54 ب.ظ

سلام
معجزه وقتیه که یه کار مردونه انجام میدم یا ازم می خوان که انجام بدم.معجزه شباییه که مامانم بهم گیر نمیده و آروم و بدون دعوا و کتک کاری میخوابم.معجزه گذروندن روزای پوچ تو خونه ست.معجزه وقتیه که غریبه ای که باهاش طرف صحبتی به آخر جمله هاش خانوم رو اضافه نمی کنه و اعصاب داغون من داغونتر نمیشه.ما به چی دلخوشیم آقا سینا؟به کدوم آینده و رویا؟معجزه تو کتاباییه که نویسنده شون یه تی اس نبوده.آره داداش.روزگار به همه ی ما سخت می گیره و کسی صدامونو نمی شنوه.
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد