سرما و برف و ما

سلام خدمت همه بر و بچز خودم.

خیلی دل نگرانم بودید نه؟!

توی این برف و کشمکش بی برقی و بی آبی و بی گازی و خلاصه همه ی «بی»ها مام بی اینترنت بودیم دیگه.

چند باری خواستم آپ کنم اما نشد. اومدم که بگم هستم. نه اینکه فراموش کرده باشم. اما خوب شرایط خیلی سخته می دونید که....

قول میدم با یه آپدیت توپ بیام. در ضمن از همه ی دوستانی که توی نظر خواهی شرکت کردند تشکر می کنم و باید بگم جواب نظر خواهی اینه:

کسانی که جواب دادند با وضعیتی که دارن مهم نیست دختر یا پسر باشن و مهم اینه که هویت ثابتی داشته باشند از همه واقع بینانه تر به مشکلشون نگاه می کنند.

دوستانی هم که حاضر نیستد هویتی رو که جسمشون داره قبول کنندو اصرار دارند که روحشون برتره حالت تدافعی دارند و هنوز واقع بینانه به مشکلشون نگاه نکردند

دوستانی هم که هویت جسمشون رو قبول دارند اما هویت روحشون رو ترجیح می دهند این مساله رو عنوان کردند که می دونند این کار سخت و مشکله اما هویت روحشون رو باور دارند.

خوب البته نظر همه ی دوستان محترمه و همه حق دارند که نظرشون رو ابراز کنند.

اما این سوالی بود که روانکاوم توی انستیتوی روانپزشکی ازم پرسید و جوابش هم این بود که براتون نوشتم.

امیدوارم تونسته باشه کمی تو شناخت خودتون بهتون کمک کنه.

تا آپدیت بعدی که قول میدم توپ توپ باشه یا حق

 

نظرات 8 + ارسال نظر
امید جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:30 ق.ظ

حال میکنی داش امیدو؟

پری سا شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:59 ب.ظ http://pari-saa.blogfa.com/

سلام سینا جان ... خوبی؟ ... ببخشید که این قدر دیر اومدم بهت سر بزنم ... به خاطر وضعیتی بود که توی بلاگم راه افتاده و روحیه ام رو خراب کرده ... به هر حال ببخشید ...
اولاً که لطف داری تو به من ... فکر کنم که من اگه بخوام اون مطلب رو بنویسم یه خورده طول می کشه ... تو پست خودت رو بذار ... منم از پست تو استفاده ی بهتری می کنم :) ... در مورد نتایجی رو هم که نوشتی ... خویلی خوبه ... باهات موافقم ... موفق باشی ...
اما در باره ی این که چه جوری توی بحثای بلاگ من شرکت کنی، باید بگم که مثل همین اتفاقی که توی بلاگ تو افتاد می مونه ... توی ماه مطالبی توی بلاگ گذاشته میشه ... بچه ها هم میان و نظرشون رو میگن ... می تونی مطلب بلاگ و نظرای دیگران رو بخونی و اگه نظری داشتی تو هم بدی ... درست مثل یه گفت و گو ... در آخر ماه هم من بحثایی که می بینم خودم هم براش حرفی واسه گفتن دارم و یا می بینم که جا واسه ی بحث داره همراه با نظرای بچه ها و نظر خودم میارم توی یه پست و بقیه هم نظراشون رو میگن ... به همون روال که گفتم ... البته، بهتر و دموکراتیک تره که به نظرای هم احترام بذاریم و توهین نکنیم به هم .. همین طور شرافتمندانه و فقط با اسم خودمون نظر بذاریم ...
موفق باشی عزیزم ...
اوه ... راستی ... منم به روز کردم ... با مطلب «گفت و گو های آبان ماه و آذر ماه - قسمت چهارم» ... خوشحال میشم بیایی و در بحثا شرکت کنی ... @};-

مونا( آهوی خسته ) سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:46 ق.ظ http://aahoo.blogfa.com

منتظرم زود آپ کن.

یلدا شنبه 29 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:24 ب.ظ http://www.remembergod.blogfa.com

سلام بیای وگرنه..........................................

علی دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:40 ب.ظ

سلام داش سینای عزیز
آقا مثل اینکه سرت خیلی شلوغه که شوال طرح نمی کنی ؟

علیرضا حیدری شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:44 ق.ظ http://www.17artgroup.com

سلام و روز یا شبتون بخیر
گروه فرهنگی هنری هفده قصد داره که اولین نمایش و نمایشنامه ایرانی درباره افراد ترانسسکشوال
افرادی که به اختلال هویت جنسی مبتلا هستن رو به نویسندگی و کارگردانی علیرضا حیدری بروی صحنه ببره و نمایش این کار برای عموم آزاد هستش
کار ما 5 هدف داره که به ترتیب زیر خدمت شما ایرایه می شه :
1- تئاتر درمانی برای بازیگران ترانسسکشوال
2- تئاتر درمانی برای تماشاچیان ترانسسکشوال
3-اطلاع رسانی درباره مبحث اختلال هویت جنسی به صورت برشور و تراکت و همچنین در سایت www.17artgroup.com
4-آموزش و فرهنگ سازی برای عموم مردم در مورد ترانسسکشوال ها و پیشگیری و راهکار های پیشگیری و درمان
5- ایجاد یک ورک شاپ علمی ، آموزشی که برای ایجاد ارتباط هر چه بیشتر و بهتر در موضوعات اطلاع رسانی و فرهنگ سازی به عموم مردم و تماشاچیان است و سعی می شود این قسمت توسط افراد ترانسسکشوال متقاضی و همچنین دکتر ها و روانشناسان و روانکاوان متخصص و مورد تائید گروه فرهنگی هنری هفده و انجمن ترانسسکشوال ها و ستاد آسیب های اجتماعی بهزیستی ایران باشند، اداره و اجرا شود.
افراد متقاضی می توانند با مراجعه به سایت گروه فرهنگی هنری 17 :
www.17artgroup.com
ویا به آدرس Email های زیر:
alireza_heydari@17artgroup.com
mohammadali_afghah@17artgroup.com
و یا باا شماره های زیر تماس حاصل نمایند
09329188400
09121064168
با آرزوی همکاری و دیدار
گروه فرهنگی هنری هفده

شیده(شایان قبلی) دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:40 ق.ظ

وای من چه خنگم اول نتیجه رو نخوندم تازه رفتم اونجا نظر دادم.
ولی واقعا نمی دونم چی بگم واسه من اصلا قابل قبول نیست با وجود اینکه با یه چوب جادو دیگه اگه به یه پسر طبیعی تبدیل بشم هیچ سختی و رنجی نداره ولی نمی دونم چرا می ترسم شاید ترش از یه دنیای نا آشنا دنیایی که با وجود اینکه یالها توش زندگی کردم ولی هیچ وقت عضوی از اون نبودم و بیگانگی با این دنیاست که من رو میترسونه. ولی این راهی رو که دارم پیش میرم رو یه سیر تکاملی میدونم. با وجود اینکه سالها قبل هم خودم سعی کردم که یه پسر باشم ولی نشد و شرایط فعلیم رو ترجیح دادم. به نظر من این حرفی که روانشناس شما زده بر می گرده به خصئصیات شخصی افراد و به ترنس بودن ربطی نداره. هر کسی با هر بیماری می تونه چنین شرایطی رو داشته باشه.

مهدیار پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:53 ب.ظ http://andishe0218.coo.ir

سلام دادا. میبینم که دمت گرم دیگه مارو اون پایین مایینا گذاشتی. این رسمش نیست دادا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد