سوال از همه ی دوستان

سلام به همه ی بر و بچز

مخلص همه هستیم.

خدمتتون عرض کنم که یه سوالی دارم که سخت نیازمند یاری سبزتان هستم.

اونم اینه که اگر شما ام تو اف هستید به این سوال جواب بدید:

اگر یک چوب جادو داشتم که میتونستم شما رو به یه پسر طبیعی تبدیل کنم با همه‌ی وی‍ژگی های طبیعی یه پسر، آیا قبول می‌کردید؟

اگر اف تو ام هستید هم به این سوال جواب بدید:

اگر یک چوب جادو داشتم که می‌تونستم شما رو به یه دختر طبیعی تبدیل کنم با همه‌ی ویژگی های طبیعی یه دختر، آیا قبول می‌کردید؟

می‌دونم این سوال ممکنه مسخره باشه. اما از نظر من جنبه‌ی حیاتی داره.

لطفاً پاسخ بدید.

ممنون

یا حق

نظرات 28 + ارسال نظر
farzam سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:56 ب.ظ

salam man f to m hastam ......man faghat delam mikhad 1 shakhsiyat dashte basham .delam mikhad dobare be donya biyam v ba 1 hoviyat shoro be zendegi konam.

پری سا چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:36 ق.ظ http://pari-saa.blogfa.com/

سلام. سؤال خوبی بود ... جواب من مثبته ... اگه چنین چوب جادویی بود خیلی خوب بود ... من واسه پیدا کردن یه همچین چوب جادویی ۹ سال تمام روان کاوی شدم: از ۱۴ سالگی تا ۲۳ سالگی ... ولی خب ... نشد دیگه ... من هر کاری کردم پسر باقی بمونم نشدم که نشدم ... و این مدت برام خیلی گرون تموم شد ... عمرم ... شانس زندگی سالمم ... جسمم ... اگه چنین چوب جادویی داری بگو ...
@};-

پری سا پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:23 ب.ظ http://pari-saa.blogfa.com/

سلام سینای عزیزم. خوبی؟ ... می بینم که سخت مشغول امتحانایی و حتی نظرای بلاگت رو هم چک نمی کنی! ... موفق باشی ... راستی ... هر دو مناسبت این هفته ات مبارکت باشه ... آخر هفته ی خوبی داشته باشی ...
راستی ... یه چیز دیگه ... به روز کردم دوباره ... با مطلب «کلینیک درمان - قسمت دوم: درمان روان پزشکی، درمان روان کاوی». خوشحال میشم سری بهم بزنی ...
مراقب خودت باش @};-

امید پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:01 ب.ظ

_____________@__@@_____@
____________@@_@__@_____@
___________@@@_____@@___@@@@@
__________@@@@______@@_@____@@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@_______@
_________@@@@@_____@_______@
__________@@@@@____@______@
___________@@@@@@@______@
__@@@_________@@@@@_@
@@@@@@@________@@_____
_@@@@@@@_______@_____
__@@@@@@_______@@_____
___@@_____@_____@_____
____@______@____@_____@_@@
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@
____@@@@@@@__@@______@@@@@
____@@@@@_____@_________@@@
____@@_________@__________@
_____@_________@_____
_______________@_____
____________@_@_____
_____________@@_@_____
______________@@_____
______________@_____
YALDA MOBARAK

shahab پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:58 ب.ظ

are hatman age in karo mikardi man az tahe del arezoo mikardam ke ye dokhtar basham ba hameye vizhegihash

shahab پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:13 ب.ظ

behtar az in mishod mage? in arezooye bande bid , khodaish daram migam aa mage shoma doost nadashtid ke hamon chizi bashid ke hastid. merci az hameye zahamati ke motaghabel mishid

بهرام پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:32 ب.ظ

سینا جون ما رو هم رفیق خودت بدون عزیزم راستی منم یه سوال دارم تو هیچ دوستی داری اگه داری توی وبلاگت بنویس تنهایی یا دوستی هم داری اصلا کجای ایران می شینی خواهشا جوابمو بنویس توی وبلاگت قربانت بهرام جوون

امید جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:54 ب.ظ http://www.faryade-sabz.blogfa.ir

و آنگاه که زنان و مردان را آفرید
نظر به خلق خود نمود
و غزلی تازه سرود
غزلی از جنس دگر
غزلی بی همتا
غزلی ناهمگون
آری او تی اس را سرود
مردانی از جنس زنان
زنانی از جنس مردان

آپم و منتظر حضورت[گل]

علی جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:44 ب.ظ

آقا سینای نابغه این سوالارو چطوری طرح می کنی ؟
اقا من دوست دارم یه شخصیته باشم حالا مرد یا زن فرقی نداره چیزی که بهش افتخار کنم و ازش لذت ببرم و هیچوقت شرمگین نباشم .
پس زود به اون چوب جادوت بگو که شروع کنه

امید شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:52 ب.ظ

منم با پریسا موافقم

مونا(آهوی خسته) یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:37 ب.ظ http://aahoo.blogfa.com

سلام آقا سینای گل خوبی عزیز؟
آهوی خسته در آدرس جدید بروز گردید خوشحال میشم سر بزنی عزیزم...

ایلیا(شوخی طبیعت) یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:33 ب.ظ http://www.cheshaye-khiseman.blogfa.com

سلام داش سینا خوبی؟ کمی گرفتاریم به خدا یعنی تازه داره شروع میشه
سوال جالبی بود که بیشتر تو خوابه شاید معجزه
جوابشم معلومه
سبز باشی

علیرضا یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:50 ب.ظ http://yekdosefr.blogfa.com

برخلاف نظرات دوستان
من فقط میخوام همونی باشم که هستم
گرچه گاهی تلاش کردم که نباشم
سینا توام می شینی فکر می کنی هی نیاز مبرم پیدا می کنی به یاری سبز...بابا ول کن...چشمک!
خوب مطمئن باش خیلی از بچه های تی اس می گن ای کاش یه پسر یا دختر معمولی بودم
یعنی همون جنس تحمیلی رو داشتم منتها واسم عادی بود
اما اینم آشوب فکریه...
میدونی چرا؟؟؟
چون ما یه روح داریم...و همه ی کاش هامون تو جهت همون روح خدادادیه...گرچه گاهی ام میگیم کاش یه آدم معمولی بودم
اما واقعا جز اونی که هستیم نمی خوایم
پس فقط میگیم کاش یه پسر طبیعی بودم
یا بچه های اون طرف میگن دختر طبیعی
چیزی که اگه از آدمای عادی بپرسی با در نظر نگرفتن تبعیضات و مزایا نسبت به هر جنس می گن دختر یا پسر بودن فرقی نداره.
اما ما این مسئله رو خوب درک کردیم که یه دختر یا پسر با روح عادی هیچوقت حتی نمیگه فرقی نداره چی باشم
من فقط همونم که هستم

kamy سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:51 ب.ظ

سلام
من دقیقا با علیرضا موافقم.;)
من همه ی این دردسرا رو میکشم تا اونی که میخوام باشم بشم . . .
نــــه . . . وضعیت فعلیمو ترجیح میدم حتی . . .;)

یلدا چهارشنبه 5 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:52 ق.ظ http://www.dokhtaresarma.blogsky.com

سلام چطوری؟اگه یه چوب جادو داشتی بزور ازت میپرسیدم درختش کجاست تا به همه بفروشم!

پری سا پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:53 ب.ظ http://pari-saa.blogfa.com/

سلام سینای عزیزم ... خوبی؟ ... چه خبرا؟ ...
اول از همه می خواستم یه نظر در نقد نظر علی رضای عزیزم بدم ... می فهمم چی می گی ... ولی ... می دونی چرا ما ها اکثرمون می گیم که دوست داشتیم همون جسممون بمونیم؟ ... واسه ی اینه که اولاً خودت هم خوب می دونی که عمل جراحی صد درصدی نیست و با علم حالِ حاضر دنیا، ما هیچ وقت به اون جنسیت فیزیکی مطلوبمون نمی رسیم ... تازه ... مشکلات اجتماعی و خانوادگی هم هست ... چون اصولاً قونون اینرسی در روابط انسانی برقراره و همه دلشون می خواد همه چیز به همون وضعیتی که تا حالا بوده بمونه ... از طرفی ... هزینه های عمل هم که به جای خود، عوارض جانبی اش هم خیلی زیاده ... وقتی می بینم امید که عمل کرده از مشکلش در راه رفتن میگه، وقتی می بینم که مرجان از بوی شدید و ترشحاتش میگه و وقتی می بینم فلان کس (اسمش یادم نیست) از بسته شدن واژنش میگه و ... و ... و ... خب ... آدم مگه آزار داره دستی دستی خودشو ناقص کنه؟ .. ولی خب ... ما ها مجبوریم بلآخره یه کدوم رو انتخاب کنیم: تناقض، یا عوارض ... و اکثرمون عوارض رو ترجیه می دیم.
خب ... سخنرانی تموم شد! (چه پر رو هم هستم! :D) ... راستی .. با مطلب «گفت و گو های آبان ماه و آذر ماه - قسمت اول» به روز کردم. خوشحال میشم بیایی و توی بحثا شرکت کنی ...
مراقب خودت باش دوست گلم @};-

ایلیا(شوخی طبیعت) پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:19 ب.ظ http://cheshay-khiseman.blogfa.com

وعلیکم من سر کار کی گذاشتم داداش؟
کریسمس تو هم مبارک
حال بهت میدم چرا ندم رفتی تو دوستام
جناب یه موجود!
سبز باشی

منتظر پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:16 ب.ظ

سلام سوالات کمی تخیل آدمو به کار می دازه و کمی آدمو تو حسرت می بره که ای کاش این چوب بود
من خلاف نظر دوستان دوست نداشتم یه دختره معمولی می شدم

علیرضا پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:47 ب.ظ

پریسا جان
درسته که حسرت میخوریم به حال آدمای معمولی

ولی هیچوقت نمیخوایم جای کسی باشیم که جنس تحمیلی

مارو داره و راحتم هست

درسته که مشکلاتش تموم نشدنیه

درسته که باز هم جسما و روحا در عذابیم

اما بازهم خودمونو فریاد میزنیم

خود خود خودمونو

چرا

چون یه عمر نتونسیم اونی باشیم که نیسیم

و نمیخوایم باشیم چون نیسیم

حسرت میخوریم

ولی من علیرضا نمیگم ایکاش جای فلان دختر استریت بودم

با توی پریسا نمیگی کاش جای فلان پسر طبیعی بودم

میگیم؟؟؟؟

امید جمعه 7 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:48 ق.ظ

جفتش یکیه خودتونو اذیت نکنید

آرش شنبه 8 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:04 ق.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

نه من به همین پسر بودنم راضیم
با توجه به سختیها و مشکلاتی که دخترها و کلا خانومها در جامعه حال حاضر ما دارند فکر نکنم بتونم صبر و حوصله این عزیزانو داشته باشم

یلدا یکشنبه 9 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:45 ق.ظ http://www.dokhtaresarma.blogsky.com

سلام عزیزم نوشتتو سر فرصت با دقت میخونم.فقط خواستم بگم به یادتم همیشه

کلاغ سیاه یکشنبه 9 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:33 ق.ظ http://www.sgf.blogsky.com/

من که از دختر بودن خودم خیلی راضیم خیلی محدودیت ها نسبت به پسرا داریم ولی خوب خیلیم بد نیست

پری سا سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:44 ب.ظ http://pari-saa.blogfa.com/

سلام سینای عزیزم ... خوبی؟ ... چه خبر؟ ... خیلی کم پیدایی ها! ... ممنون واسه ی این بحثی که راه انداختی ... واقعاً جالب بود ... اگه اجازه بدی ادامه ی این بحث رو با تحلیل جواب های داده شده، چند وقت دیگه توی بلاگم انجام بدم ... اجازه میدی؟
راستی ... به روز کردم ... با مطلب «گفت و گو های آبان ماه و آذر ماه - قسمت دوم» ... خوشحال میشم سری بهم بزنی و توی بحثا شرکت کنی ...
مراقب خودت باش ... توی امتحاناتت هم امیدوارم موفق باشی ...

علی پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:54 ب.ظ

سلام
من یه اف تو ام هستم و عمراْ حاضر نیستم یه دختر باشم!یعنی ترجیح می دم اینجوری باشم یعنی خودم باشم اما یه دختر راس راستکی نه!(با پوزش از خانومای عزیز.امیدوارم سوء تفاهم نشه)ولی ترجیح می دم خودم باشم با همه ی مشکلات و بدبختیام.
یا علی

پری سا دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:46 ق.ظ http://pari-saa.blogfa.com/

سلام آقا سینای صاحب چوب جادو! ... خوبی؟ .. کجایی؟ ... امتحانا چه خبر؟ ... ایشالله موفق باشی ... راستی .. امتحانا به کنار،‌به روز هم بکن :) ... یه راستی دیگه ... من به روز کردم ... با مطلب «گفت و گو های آبان ماه و آذر ماه - قسمت سوم» خوشحال میشم بیای و توی بحثا شرکت کنی عزیزم ... مواظب خودتم توی این سرما باش ... @};- :)

شیده(شایان قبلی) دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:05 ق.ظ

سلام سینا جان
من به شخصه به هیچ وجه حاضر نیستم این کار رو انجام بدم چون اصلا در تصورم نمی گنجه و واسم این امر عذاب آور و غیر ممکنه. حتی من یک مکان مذهبی می رفتم (خانقاه) که آقایی اونجا بودن که ارتباطات قوی روحانی داشتن و به من گفتن که اگه بخوای بهت کمک می کنم که بتونی ژسر باشی و مثل اینکه قبلا هم در مورد کسی این کار رو کرده بودن که من قبول نکردم . یعنی اصلا نمی تونستم فکرش رو هم بکنم.

علی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:59 ب.ظ

باید به حرف دلت گوش کنی. هرچی اون گفت همون کار رو بکن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد