باز هم ما و خواب

سلام

احوال همه بر و بچ چطوره؟ مخلص همه‌اتون هم هستیم. راستش اولش نمی‌خواستم مطلبی بنویسم. اما وقتی نظرات رو دیدم، گفتم بد نیست اگر راچع بهش صحبت کنم.

قبل از هر چیزی باید بگم اینطور که تو این چند روز فهمیدم، این مسأله تا به حال توی هیچ وبلاگی مطرح نشده و هیچ حرفی هم از این چیزها نبوده.

خیلی هم امیدوار نبودم که کسی رو مثل خودم پیدا کنم اما باید بگم واسم خیلی جالب بود که خیلی ها مثل خودم رو دیدم و حتی نزدیک‌ترین دوستام هم همین نظر رو داشتن و از این خوابها می‌دیدن.

باید بگم از همه دوستان ممنونم که سر زدند و نظرشون رو گذاشتند. واقعاً خیلی فوق‌العاده بود و کلیاتی آرومم کرد. دیگه اینکه چون توی هیچ وبلاگی این نظرات رو ندیدم، تصمیم دارم حتماً تمام این نظرات رو توی یه پست کامل توی وبلاگم بذارم.

پس دوستانی که مایل نیستند نظرشون دوباره نویسی بشه یا حتی دوست دارند مطلبی رو اضافه کنند، ما در خدمتیم. بهم خبر بدند.

در ضمن، باید از امید و ستاره و علیرضا تشکر کنم که نظراتشون واقعاً برام مفید بود.

بخصوص رفیق خودم آقا امید.... (اقا خیلی چاکریم!)

تا آپدیت بعد، یا حق

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدیار شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:56 ب.ظ http://andishe0218.coo.ir

سلام داداش. اهل عشقو حالیا. وب خوبی داری اگه مایل به تمایل لینک بودی بهم بگو تا بزارم لینکتو موفق باشی. وب من وب رپه

امید یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:02 ق.ظ

بحث به جایی بود روش وقت بذاری بهتره
ما بیشتر چاکریم

پری سا یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:42 ب.ظ http://pari-saa.blogfa.com/

سلام. اول از همه ببخشید که فرصت نکردم بیام واسه پست قبلی ات ... راستش این قضیه کاملاً طبیعیه ... مثلاً خواب دو سه شب پیش من:
خواب دیدم ... خوابی دیدم ... خاطره ای بود که در شب با او می دویدم ... من برهنه بودم و او هذیان می گفت ... من می گریستم و او دستم را می فشرد ... من می ایستادم و او غیب می شد ... من زن بودم و او زن بود ... ناگهان هر دو در اتوبوس شب بودیم ... هر دو ساکت ... هر دو ماتم ... سیاه پوش بودیم ... من ریش داشتم ... و او پیر شده بود ... ناگهان لحظه ای دیگر گذشت ... من تنها بودم و در تابوت را نگاه می کردم ... خودم بودم ... شغال زردی از دور اشک می ریخت ... من خواب دیده ام ... تعبیر خواب چیست؟ ...

در مورد این که نظرات رو هم می خوای بذاری ... خیلی این کارو دوست دارم. خیلی مفیده ... راستی ... من هم یه مطلبی دارم که در همین مورده و چند وقت دیگه می ذارمش توی بلاگم. فقط اینو بگم که دلیل اصلی ای نوع خواب ها اینه که ترنسکشوالیزم شاخه ای از پارانویا به حساب میاد.
راستی ... به روز کردم. خوشحال میشم که سری بهم بزنی.
مراقب خودت باش دوست گلم. @};- :)

بهرام پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:36 ب.ظ

منم ازاین خوابها زیاد دیدم زیاد بهش فکر نکن اعصابتو خرد نکن ما بیسیا ر چاکر شوما هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد