سلام به همه بر و بچ!

احوالات شما؟ چون خیلی عجله دارم از همه تشکر میکنم که بهم سر زدن و میرم سر اصل مطلب یعنی بخش آخر مبانی تغییر جنسیت.

تا بعد.

قدم چهارم

عمل و بعد از آن

چندین سال و شاید سال‌های خیلی زیاد باید بگذرد. بخش اصلی تغییر شما رخ داده است. برای برخی تنها بودن در بین دگرجنسی‌ها کفایت می‌کند. اما برای یک ترنسکشوال واقعی، هیچ چیز کافی نیست، مگر انجام عمل جراحی. قدم نهایی SRS (Surgical Reassignment Surgery) یا عمل جراحی در اتاق عمل است. هزینه‌ی SRS معمولاً حدوداً به اندازه‌ی خرید یک ماشین است. اگر می‌توانید ماشینی را نقداً بخرید، می‌توانید SRS را انجام دهید. باید به همین اندازه ثروتمند باشید تا بتوانید این عمل را انجام دهید.

اما حالا، باید با اجتماعات عجیب و غریب قضایی سر و کار داشته باشید، دیگر ترنسکشوال‌ها را ببینید یا حداقل برایشان بنویسید. دست‌کم یک گروه یا نهاد سودمند را بیابید تا به شما کمک کنند یا در مورد هورمون‌تراپی به شما مشاوره دهند. نتیجه‌ی نهایی این است که بهترین جراح را خواهید شناخت. سپس باید به دنبال تهیه‌ی پول عمل باشید که در بسیاری از کشورها، بیمه از زیر بار این مسؤولیت شانه خالی می‌کند.

عمل ساده است. شما دراز کشیده و برای چند ثانیه، چند نفس عمیق می‌کشید. سپس روزهایی را با دردی وحشتناک، خون و فرایند شفابخشی پشت سر می‌گذارید. اگر در طی تمام اینها زنده ماندید، موفق شده‌اید. شما یک ترنسکشوال عالی هستید. یک ترنسکشوال که عملش را انجام داده است. چیزی شگفت‌انگیز و کمیاب را به دست آورده‌اید و حالا دیگر یک قهرمان هستید! به خودتان تبریک بگویید، شما لیاقتش را داشته‌اید.

حالا خفه شید و گوش بدید: در هفته‌های بعد متوجه خواهید شد که عمل، هدفی که اینقدر برایش رنج برده، کار کرده و جنگیده‌اید، چیز زیادی را تغییر نداده است. چیزی که عمل تغییر داده است، کاملاً خصوصی است! تنها مسأله‌ی عمومی که عمل روی آن تأثیر گذاشته این است که به هر حال می‌توانید امیدوار باشید حقوق غیرقابل بحث بیشتر یا کمتری مطالبه کنید و بتوانید فضای بیشتری داشته یا امیدوار باشید که در شرایط بحرانی زندگی‌تان، افراد به شما کمک کنند چون می‌فهمند شما ترنسکشوال هستید و شاید هم.... از شما روی برگردانده و اجازه دهند بمیرید...... همین!

هیچ چیز دیگری در مورد عمل به هیچ طریقی روی زندگی شما یا آنچه که هستید تأثیر نخواهد گذاشت. به هر حال آنچه قبل از عمل زندگی خوانده می‌شد، بعد از عمل هم زندگی خوانده خواهد شد. این را بفهمید. اگر زندگی شما درست شبیه ترنسکشوال‌های تغییرشکل‌یافته به‌وسیله‌ی هورمون قبل از عمل بود، بعد از عمل هم درست به همان نقطه باز خواهد گشت. تنها سود واقعی و تنها دلیل واقعی حتی بعد از عمل، فقط و فقط برای شماست، برای آرامش ذهنی خود شما، اعتماد به نفس‌، هویت جنسی، هورمونی، وظایف ادراری و احساسات خودتان در مورد بدن‌تان. فقط همین. دلیل دیگری وجود ندارد.

بعد از عملتان، زندگی‌تان ادامه پیدا خواهد کرد، درست مثل روزهایی قبل، قبل از اینکه پای خود از در بیمارستان تو بگذارید و این کار را انجام دهید. تفاوتی نیست. شما بالا و پایین‌هایی خواهید داشت، امیدها و شکست‌ها و چیزهای خوب و چیزهای بد. زمانی که برای عمل آماده هستید، تقریباً انتقال از قبل صورت گرفته است. پیش از این هم در مورد شخصیت و جسمانیت خود قبل از اینکه به این شکل صورت پذیرد، پیروز شده‌اید. وقتی برای عمل آماده هستید، از قبل همه چیز تمام شده است. SRS مثل خامه‌ی روی کیک است. آخرین تماس ممکن. نه چیز دیگر.

هر چقدر هم آن را بخواهید و به آن نیاز داشته باشید، باید بدانید که تغییرات تنها برای شما رخ می‌دهند. شما کاملاً قدر آن را می‌دانید. گفتیم، این پیشرفت غیرقابل باوری است. واقعاً هست.

 

خوب دوستان. فرصتم خیلی کمه. آپدیت بعدی بیشتر باهم حرف میزنیم.

یا حق

نظرات 10 + ارسال نظر
MoNa دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:00 ب.ظ http://ahooyekhaste.mihanblog.com

سلام دوست عزیز آموزنده بود.
ممنون.

أرش دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:38 ب.ظ http://boysdontcry.blogfa.com

من یک تی اس مونث به مذکر هستم وبلاگ خوبی دارید. منم یک وبلاگ دارم در این باره اگه خواستید لینکش کنید.boysdontcry.blogfa.com

dr.vet سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:11 ق.ظ http://drvet.blogfa.com

سلام
ممنون که به من سر زدی
نظر لطفته
موفق و پیروز باشی

آرمان سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:26 ق.ظ

سلام چطوری پسر؟ آقا آپ کردن شما کجا و ما کجا! شدیداْ این مطالبت مفید و خوندنی هستن اینو جدی می گم ...دیگه اینکه من مدت طولانی مسنجرم خراب بود و نمی دونم کی کیه!!!آیدیهام قاطی شده برام آیدیت رو بفرست.
آپ کردی هم حتماْ خبر بده
یاحق

سیما چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:36 ق.ظ http://www.dokhtareordibehesht.blogfa.com

سلام
مرسی که به نامه های تنهایی من سر زده بودی راستش وقت ندارم اپ کنم در اولین فرست این کارو میکنم.
وبلاگ قشنگی داری
موفق باشی

venoos پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:09 ق.ظ http://www.nightestar.blogfa.com

سلام
ممنون که به من سر زدید
معذرت که اینقدر دیر بهتون سر زدم
شما هم موفق باشید

پری سا یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:29 ب.ظ http://pari-saa.blogfa.com/

سلام ... بی معرفت به روز می کنی و خبر نمی دی؟ ... داداش جون ... از اون جمله ات که گفتی «حالا خفه شید و گوش بدید» شاخ در آوردم یهو! ... چه قدر خشانت بار! ... منم باهات موافقم در مورد این عمل موافقم - البته نه به این خشانت - !
موفق باشی :) @};-

پری سا چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:44 ب.ظ http://pari-saa.blogfa.com/

سلام به داداش عزیزم ... خوبی؟ ... بلآخره به روز کردم. خوشحال میشم سری بهم بزنی. مراقب خودت باش ... @};-

مژگان چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:07 ب.ظ http://www.sabzeh.blogsky.com/

سلام موجود!!! بی معرفت شدی؟؟؟ دوستات رو فراموش میکنی؟؟؟ یا داری امتحانمون میکنی؟؟؟ خلاصه هر جا بری و هر اسمی انتخاب کنی و از دست هر کی فرار کنی٬ از دست بنده نمیتونی در بری.
از شوخی گذشته این خانه ی جدید و خوشگل مبارک. با اجازه لینکت کردم.

منصور یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:17 ب.ظ

سلام بلاخره منم اومدم چطوری عزیز ؟؟؟؟؟؟
منو که یادته ها؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد